پارچه ترانزیتی ۷۰۰ گرمی

چادرهای برزنتی و کیفیت آنها

فروش پارچه ترانزیتی ۷۰۰ گرمی:

فروش پارچه ترانزیتی ۷۰۰ گرمی: فروش چادر ترانزیت از طریق سایت به صورت آنلاین و یا با حضور مشتری در تولیدی، قابل انجام است. این پارچه از فروش بالایی برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی دارد. اکثر خریداران پارچه ترانزیتی را به صورت عمده خریداری می کنند. این پارچه مقاوم با کاربردهای مختلف در وزن های ۷۰۰، ۳۰۰ و ۱۵۰ گرمی نیز در بازار موجود است که هر کدام دارای قیمت متفاوت هستند. در واقع هر چقدر وزن و ضخامت بیشتر باشد طبیعتا مقاوم تر است و به دلیل به کار بردن الیاف بیشتر، قیمت بیشتری دارد. پارچه ترانزیتی ۷۰۰ گرمی را می توان برای مصارف دیگر نیز به کار برد.

نگاهی به قیمت چادرهای برزنتی

پارچه های برزنتی
دیگر پارچه های برزنتی

 

فروش آنلاین برزنت یکی از روشهای بسیار مرسوم می باشد. امروزه دیگر مانند گذشته تنها از طریق فروشگاه به صورت حضوری، محصولات به فروش نمی رسند. برای این کار از سایت و پیج ها در شبکه های اجتماعی نیز استفاده می شود. از این رو مشتریان بدون مراجعه به محل نیز می توانند نسبت به خرید پارچه برزنت در انواع متنوع، اقدام کنند.

 

برزنت ۱ لا ۵ لا:

فروش  برزنت ۱ لا ۵ لا: این پارچه دارای خواص و ویژگی های متنوعی می باشد. این پوشش در رول و طاقه هایی با طول متنوع ارائه می شود. عرض آن نیز ممکن است بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر باشد. برخی از انواع برزنت تنها از الیاف طبیعی تهیه می شوند. همین امر موجب می شود که کاملا ضد آب نباشند.

اما در این صورت سبک تر هستند و امکان عبور هوا در آنها وجود دارد. از این رو دارای کاربرد های خاص هستند. برای پوشش سقف سازه های موقت نیاز به یک پارچه سبک و کم وزن است. در این صورت می توان از انواع برزنت با الیاف طبیعی استفاده کرد. در این صورت سازه نیاز به تحمل بار سنگین نیست.

پوشش های برزنتی:

پوشش های برزنتی به عنوان محبوب ترین پارچه های موجود در بازار، شناخته شده اند. امکان استعلام قیمت برزنت از طریق سایت وجود دارد. در صورت عدم درج قیمت می توانید از طریق تماس با کارشناسان از قیمت برزنت مطلع شوید. یکی از ویژگی های دیگر برزنت عدم نفوذ نور است. این ویژگی برای پوشش مواد غذایی کاربرد زیادی دارد. در عین این که هوا در زیر پارچه جریان دارد، با جلوگیری از نفوذ نور از فساد مواد غذایی جلوگیری می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی