فروش پارچه ترانزیتی ۳۰۰ گرمی

برزنت های کانتینری 500 گرمی

آشنایی با پارچه ترانزیتی ۳۰۰ گرمی

فروش  پارچه ترانزیتی ۳۰۰ گرمی: روکش های ترانزیتی برای پوشش وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون، تریلی و یا کانتینر مورد استفاده قرار می گیرند. پارچه ترانزیتی ۳۰۰ گرمی نیز یکی از محصولات بسیار مقاوم است که در این زمینه کاربرد دارد. از این رو پوشش مورد نظر را می توانیم برای موارد ذکر شده به کار ببریم.

چادر برزنتی

به طور معمول متراژ بسیار زیادی برای پوشش ماشین های بزرگ تر نیاز است. از این رو باید به صورت رولی، طاقه ای و عمده خریداری شود. از این رو بهتر است که پوشش مورد نظر را از تولیدی و مرکز پخش خریداری کنید. با این روش در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد. همچنین تنوع محصولات در این مکان بیشتر است.

ضخامت و وزن پارچه می تواند در مقاومت آن موثر باشد. به همین دلیل برای مواقعی که نیاز به مقاومت بیشتری است، باید از پارچه با وزن و تراکم بیشتر استفاده شود. فروش عمده برزنت نیز از طریق مراکز پخش به صورت حضوری و اینترنتی قابل انجام است.

 

چادر برزنتی 11
برزنت های کانتینری

خرید پارچه ترانزیتی گرم بالا:

خرید  پارچه ترانزیتی ۵۰۰ گرمی: روکش ترانزیتی در واقع همان چادر کانتینری است که برای پوشش کامیون و انواع وسایل نقلیه سنگین به کار می رود. پوشش کانتینر نیز یکی از کاربردهای پارچه ترانزیتی ۵۰۰ گرمی می باشد.

در واقع این پوشش از ۷۰۰ گرمی سبک تر است و موجب سنگین شدن بار کامیون نمی شود. این پارچه براق است و این موضوع به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در هنگام ساخت پارچه است. انواع روکش برای تجهیزات و دستگاه های صنعتی نیز می تواند از جنس پارچه ترانزیتی باشد.

تولیدی بسیار با صرفه : 

خرید پارچه برزنت از تولیدی بسیار به صرفه  است! زیرا در این صورت امکان خرید عمده برای مشتری فراهم می شود. همچنین تنوع بیشتر در تولیدی و مراکز پخش برزنت از نظر طرح، رنگ و ضخامت وجود دارد. ممکن است یک فروشگاه در دسترس، ضخامت مورد نظر را نداشته باشد. بهتر است از هر پارچه با ضخامت مشخص در کار خاصی استفاده شود. استفاده از پوشش های بسیار ضخیم یا نازک در کاربردهای مختلف باید بر اساس نیاز به آن ضخامت انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی