تفاوت چادرهای برزنتی (چادرهای مسافرتی) و و پلاستیکی

مقدمه (چادرهای برزنتی / مسافرتی)  و پلاستیکی

چادر های مسافرتی و چادر های ترانزیتی در انواع مختلف و جنس های متنوع تولید می شوند. در تولید چنین محصولاتی از انواع پارچه های برزنتی یا پارپه های پلاستیکی استفاده خواهد شد.

چادر برزنتی

در انتخاب نوع جنس پارچه های مذکور می بایست به کاربرد آن در چادر های مسافرتی یا چادر های ترانزیتی توجه کافی کرد. همچنین بهتر است جنس پایه و نوع دوخت چادر مذکور را در نظر داشته باشید.

در این مقاله توسط فروشگاه اترس چادر به تفاوت های وجود میا این دو نوع پارچه خواهیم پرداخت.

شهر چادر یکی از زیر مجموعه های گروه تولیدی بزرگ اترس چادر:

گروه تولیدی اترس چادر با داشتن ۴ زیر مجموعه اصلی (که یکی از آن ها سایت شهر چادر است) یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات برزنتی در کشور است. شما می توانید از فروشگاه این مجموعه دیدن کرده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بررسی چادر های پلاستیکی / چادر های برزنتی

چادر های پلاستیکی همانطور که از نام آن ها پیدا است، از ترکیب پلاستیک با سایر مواد اولیه تولید می شوند. از بارز ترین ویژگی های این نوع از چادر ها ضد آب بودن و وزن سبک آن ها به نسیت سایر چادر های موجود می باشد.

بررسی چادر های برزنتی

چادر های برزنتی همچون چادر های پلاستیکی مقاومت بسیاری در برابر رطوبت و آب از خود نشان می دهند با این تفاوت که مقاومت قابل توجهی در برابر تابش آفتاب خواهند داشت.

همچنین این نوع از محصولات از استحکام بالاتری برخوردار هستند، در واقع در برابر شرایط آب و هوایی نا مساعد و وزش باد های شدید قابلیت کنترل بسیار بیشتری خواهد داشت.

تفاوت چادر های برزنتی و پلاستیکی

به علت مقاومت بالا چادر های برزنتی، این نوع چادر ها در ابعاد بزرگتری تولید می شوند. اما به علت نوع مواد اولیه استفاده شده در ساختار آن ها ون بسیار بیشتری نسبت به چادر های پلاستیکی دارند.

البته دوام و مقاومت چادر های برزنتی موجب شده است که متقاضیان بیشتری نسبت به چادر های پلاستیکی داشته باشد.

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد تسهیل در جابجایی و حمل چادر های پلاستیکی به نسبت چادر های برزنتی بسیار بیشتر می باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی تمایز بین چادر های برزنتی و چادر های پلاستیکی پرداخته شد. البته همواره باید در نظر داشت که متقاضیان چادر های مسافرتی از جنس پارچه برزنتی به مراتب بیشتر است.

همچنین توصیه می شود برای تهیه انواع چادر های مسافرتی به فروشگاه شهر چادر مراجعه کرده و برای بازدید و دریافت اطلاعات از سایر محصولات با تیم حرفه ای اترس گروپ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی