چادر برزنتی و پارچه برزنتی

چادر برزنتی و پارچه برزنتی

فروش پارچه برزنتی و چادر برزنتی

مجموعه شهر چادر با الگو برداری از آخرید تولیدات و تجهیزات برزنتی سعی کرده تا اولین کارگاه تخصصی این حوزه در کشورمان ایران باشدشما می توانید برای مشاهده بیشتر محصولات ما به بخش فروشگاه مراجعه کنید.

چادر برزنتی 1

فروشگاه

نگاهی به پارچه های برزنتی

چادر برزنتی و پارچه برزنت  :معرفی انواع چادرها و پارچه های برزنتی:  فروش برزنت آهاری: برای تولید برزنت از کرباس یا مواد مصنوعی مانند پلی استر استفاده می شود. این مواد موجب می شود که خاصیت ضد آب بودن پارچه بیشتر شود و از این رو برای مکان های مرطوب مورد استفاده قرار گیرد.شما می توانید تمامی محصولات برزنتی و مسافرتی خود را از مجموعه تولیدات شهرچادر تهیه کنید. این مجموعه تنها یکی از چندین زیر مجموعه گروه تولیدی اترس چادر است. اترس چادر اولین و قدیمی ترین گروه تخصصی و تولیدی انواع محصولات برزنتی و مسافرتی در ایران است.

چادر برزنتی
چادر برزنتی

قیمت پارچه برزنت بر اساس نوع آن مشخص می شود. مثلا پارچه آهاری دارای قیمت مشخصی بر اساس مترمربع است. از این رو این پوشش به صورت روزانه تعیین قیمت می شود. برزنت یکی از پرفروش ترین پارچه های ضد آب موجود در بازار است. به دلیل کاربرد های مختلف آن، در صنایع مختلف قابل استفاده می باشد. پوشش خودرو، سقف، انواع چادر های مسافرتی نظامی و گروهی و … همگی با استفاده از برزنت قابل انجام می باشد.

فروش پارچه ترانزیتی ۱۵۰ گرمی:

فروش پارچه ترانزیتی ۱۵۰ گرمی: مراکز پخش برای خرید برزنت عمده پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد. پارچه ترانزیتی ۱۵۰ گرمی و انواع دیگر با ضخامت های متنوع نیز در این مراکز پخش به فروش می رسند. در واقع تنوع بالا در تولیدی و ارائه قیمت های مقرون به صرفه، موجب شده است که اکثر افراد حتی برای خرید متری پارچه نیز به تولیدی سر می زنند.  پارچه برزنت برای دوخت چادر تزنزیتی نیز به کار یم رود. این چادرها را برای پوشش سقف ماشین سنگین مانند تریلی و کامیون استفاده می کنند. هر چقدر ضخامت بیشتر باشد پارچه سنگین تر است. بهتر است از یک پوشش مقاوم و سبک استفاده شود.

 

قابلیت نصب و تنظیم

کیفیت سیستم نصب و تنظیم چادر نیز مهم است. چادرهایی که به راحتی نصب می‌شوند و دارای سیستم‌های تهویه مناسبی هستند، راحتی و کاربردی بوده و از نظر کاربران پر استفاده‌ترند.

قبل از خرید هر چادر برزنتی، بهتر است نظرات کاربران، مشخصات فنی، و نحوه ساخت آن را مورد بررسی دقیق قرار داده و با توجه به نیازهای خود، چادری با کیفیت مناسب را انتخاب کنید.

1 دیدگاه برای “چادر برزنتی و پارچه برزنتی

  1. اشتراک ها: فروش پارچه ترانزیتی 300 گرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی