مقایسه پارچه های برزنتی نانو و برنو

برزنت نانو

درباره پارچه های برزنتی نانو و برنو

پارچه های برزنتی نانو و برنو از جدید ترین و کاربردی ترین نوع پارچه های برزنتی هستند. در واقع این شکل از پارچه ها با توجه به ساختار ویژه و کیفیت مطلوبی که دارند، بسیار محبوب و کاربردی هستند.

در این مقاله توسط تیم اترس گروپ، به بررسی تفاوت های این دو نوع پارچه برزنتی مرغوب پرداخته شده است.

ساختار پارچه های برزنت برنو و نانو

همانطور که از نام پارچه برزنتی نانو مشخص است، این نوع پارچه ها بر پایه فناوری نانو تولید می شوند. این نوع از پارچه ها علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر نفوذ آب دارند، در برابر حرارت و گرما نیز از مقاومت بسیاری برخوردار هستند.

علاوه بر ویژگی های مذکور، پارچه برزنتی نانو این پارچه در برابر چربی نیز مقاوم سازی شده است. در مقابل پارچه برزنتی برنو با بافت چشم نواز و استحکام فوق العاده ای که دارند جایگاه ویژه ای در بین متقاضیان پیدا کرده اند.

تفاوت در این پارچه ها

پارچه های برزنتی نانو به علت ساختار ویژه ای که دارند، مقاوم در برابر نفوذ چربی و آب هستند. در واقع در این مورد متشابه با سایر برزنت ها می باشند.

اما در مقابل باید در نظر داشت که پارچه های برزنتی برنو همچون پارچه های مذکور از مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب و چربی برخودار نخواهند بود.

اما تنها ویژگی های مشترک پارچه های برنو با سایر پارچه های برزنتی استحکام بالا و مقاومت در برابر تابش خورشید محسوب می شود.

مزایا پارچه ها

در جهت تکمیل موارد فوق، قابل توجه است که پارچه های برنت نانو و برنو دارای مزیت های بسیاری هستند که در ادامه توسط فروشگاه شهر چادر جهت راهنمایی بیشتر مخاطبان اشاره خواهد شد.

  • طول عمر مفید هر دو نوع پارچه ها طولانی مدت می باشد.
  • پارچه های برزنت برنو و نانو در برابر تابش آفتاب مقاوم هستند.
  • هر دو نوع پارچه مذکور قابلیت چاپ خواهند داشت.

نتیجه گیری

در این مقاله به مقایسه دو نوع پارچه برزنتی پرداخته شد. علاوه بر تمامی موارد مذکور باید در نظر داشت، که برای تهیه پارچه های برزنتی نیاز به صرف هزینه نسبتا بالایی خواهید بود.

بنابراین توصیه می شود، جهت تهیه انواع محصولات برزنتی به فروشگاه شهر چادر مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی