بررسی ویژگی های پارچه های برزنت چاپی

درباره پارچه های برزنت

پارچه های برزنت چاپی، نوعی از پارچه های برزنتی هستند که علاوه بر دارا بودن قابلیت مشترکی سایر برزنت ها از قابلیت چاپ بر روی پارچه نیز برخوردار می باشند.

پارچه های برزنت این چنینی به علت قابلیت کاربردی مذکور، از محبوبیت زیادی در بین متقاضیان و تولید کنندگان در صنایع مختلف برخودار هستند.

در این مقاله با کمک فروشگاه اترس چادر به بررسی ویژگی های اساسی این نوع پارچه، که دلیل کارایی فوق العاده آن شناخته می شود، خواهیم پرداخت.

قابلیت چاپ بر روی برزنت

این نوع از پارچه های برزنتی، از استحکام فوق العاده ای برخوردار هستند، بنابراین چاپ بر روی سطح آن ها نیز به راحتی و با دستگاه های پیش پا افتاده اعمال نخواهد شد.

چاپ بر روی این نوع از برزنت نیازمند به استفاده از بروز ترین و مجهز ترین دستگاه های چاپ موجود است. البته باید در نظر داشت چاپ بر روی این نوع پارچه تنها توسط لیزر امکان پذیر خواهد بود.

ویژگی های برزنت قابل چاپ

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، این پارچه برزنتی بسیار مستحکم و با دوام است. این پارچه در برابر نور خورشید و تابش اشعه های مضر نیز مقاوم می باشد.

همچنین از قابلیت عدم نفوذ پذیری آب نیز برخودار است. البته باید در نظر داشت، یکی دیگر از ویژگی هایی که مسبب افزایش تقاضا و محبوبیت این پارچه ها می شود، تولید آن ها در رنگ ها و طرح های متنوع می باشد.

کاربرد برزنت های قابل چاپ

در این بخش قصد داریم به معرفی کامل کاربرد های اساسی پارچه های برزنتی معرفی شده بپردازیم. بنابراین در ادامه مطالب به کاربرد پارچه های برزنتی قابل چاپ، اشاره شده است.

  • کاربرد اساسی در ساخت انواع بنر ها
  • تولید انواع کیف ها و کوله پشتی های طرح دار و مقاوم
  • تهیه انواع چادر های مسافرتی در طرح های مختلف

نتیجه گیری

با توجه به تمامی مطالب فوق، باید در نظر داشت که پارچه های برزنت چاپی یکی از محبوب ترین نوع برزنت هایی است که به راحتی قابل دسترسی هستند.

به همین علت جهت صحت اطمینان و کیفیت بالا این شکل از پارچه ها  توصیه می شود به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید.

همچنین پیشنهاد می شود، برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت تهیه محصول فوق، با نمایندگان فروش شهر چادر تیم تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی