معرفی پارچه های برزنتی استیل

پارچه های آهاری

چگونگی ساختار پارچه های برزنتی استیل

همانطور که از نام پارچه های برزنتی استیل مشخص است، ساختار آن ها به گونه ای طراحی شده است که بالا ترین میزان مقاومت را دارا باشند. نگاهی به قیمت انواع چادر های برزنتی 

 

در ساخت این نوع از پارچه برزنتی، از مواد بسیار سنگین استفاده خواهد شد. همچنین یکی از اصلی ترین نکات در ساختار این پارچه مقاومت بالا آن و عدم نفوذ پذیری در برابر هرگونه ماده سیال و رطوبت می باشد.

ویژگی بارز این پارچه

با توجه به کاربرد بسیار حساسی که این نوع از پارچه های برزنتی خواهند داشت، ویژگی ضد آب بودن آن ها برای حفاظت و خشک نگهداشتن سوله ها و انبار های موقت بسیار حائز اهمیت می باشد.

این نوع برزنت ها به طور معمول دارای چهار طرفی هستند که عاری از هر گونه فلپ تولید می شوند و با بند ها و طناب های مقاوم مستحکم خواهند شد.

بررسی کارایی پارچه مذکور

یکی دیگر از اساسی ترین کاربرد های پارچه مذکور، پوشش دادن و حفاظت از تجهیزات و بار های فولادی، کابل ها، لوله ها و ورق ها می باشد. به گونه ای به هنگام  حمل و جابجایی این ابزار پارچه برزنت معرفی شده را بین یا بر روی سطح آن ها قرار خواهند داد.

استفاده از این برزنت برای پوشش دهی و حفاظت از سازه های فولادی، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و از آنجا که این پارچه ها از وینیل سنگین ۱۸ اونسی تولید می شوند، دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته و سلامت بار ها را برای مصرف کننده تضمین خواهند کرد.

خلاصه مطالب

با توجه به مطالب فوق، می توان پارچه های برزنتی استیل را یکی از سنگین ترین نوع برزنت های موجود دانست. با در نظر داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد این پارچه، جهت تهیه آن می بایست هزینه بالایی پرداخت شود، اما در مقابل کیفیت مرغوب این پارچه راضی کننده خواهد بود.

فروشگاه شهر چادر با عرضه انواع پارچه ها و محصولات برزنتی یکی از تولید کنندگان این حوزه می باشد، که دارای خدمات پس از فروش و ارائه مشاوره پیش از خرید است. همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگان این فروشگاه تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی