درباره پارچه برزنت فویل دار نسوز

برزنت های نسوز

بررسی ساختار پارچه برزنت فویل دار نسوز

ساختار پارچه برزنت فویل دار نسوز به گونه ای است، که قابلیت تحمل حرارت را تا دما ۵۰۰ درجه سانتی گراد را دارا می باشد.

این نوع پارچه ها از الیاف فایبرگلاس یا الیاف شیشه تولید می شوند، جهت افزایش کیفیت و مقاوت این گونه پارچه ها سطح آن ها را با لایه ای از آلمینیوم پوشش خواهند داد.

البته قابل توجه است، که این گونه پارچه ها در برخی از مواقع حساس قابلیت تحمل دما ۷۸۰ درجه سانتی گراد را خواهند داشت. علت تعبیه روکش آلمینیوم بر سطح این پارچه ها، عدم آسیب پذیری و محافظت از بافت پارچه نیز می باشد.

مشخصات پارچه معرفی شده

پارچه مذکور با توجه به مقاومت منحصر به فردی که در برابر حرارت دارد، از متقاضیان بسیار بالایی برخودار است. همچنین این پارچه را به نام پارچه فایبرگلاس فویلدار نیز می توان تهیه کرد.

این نوع پارچه در زمینه های صنعتی متفاوتی کاربرد دارد، اما در مقابل باید در نظر داشت که ساختار ویژه محصول موجب شده است که در محیط های اسیدی یا بازی کاربرد مفیدی نداشته باشد.

کاربرد پارچه فایبرگلاس فویلدار

این پارچه با در نظر داشتن توان حرارتی بالا قابلیت آن را دارد که در محیط های بسیار گرم مورد استفاده قرار گیرد.

البته باید در نظر داشت پارچه مذکور با مقاومت مکانیکی و حرارتی فوق العاده ای که دارد به عنوان با دوام ترین برزنت موجود در کشور شناخته خواهد شد. در ادامه هت تکمیل اطلاعات فوق به بررسی کاربرد های اساسی این پارچه برزنت نسوز پرداخته شده است.

  • مورد استفاده در صنایع ساختمانی
  • مورد استفاده برای سازمان های آتش نشانی
  • عایق در حوزه جوشکاری و ریخته گری
  • مورد استفاده در تولید لباس ها و کفپوش های محافظ
  • درزگیر دریچه مشعل ها
  • عایق پشتیبان برای قالب ها و کوره ها
  • مورد استفاده در صنعت کشتی سازی

خلاصه مطالب

در جهت تکمیل مطالب فوق، می بایست در نظر داشت که پارچه برزنت فویل دار نسوز علاوه بر کاربرد ها و مزیت های گسترده ای که دارد از تنوع بالایی در تولید نیز برخودار می باشد. پارچه برزنت فویل دار نسوز مقاوم ترین نوع برزنت موجود در کشور است.

فروشگاه اترس چادر با تولید انواع پارچه های برزنت کاربردی عرضه کننده انواع محصولات مرتبط می باشد. همچنین جهت تکمیل خدمات رسانی به مخاطبان، دارای ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره قبل از خرید نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی