پارچه برزنت آهاری

پارچه های آهاری

آشنایی با پارچه برزنت آهاری

پارچه برزنت آهاری از نمونه قدیمی و پر کاربرد پارچه های صنعتی و ضد آب شناخته می شود. این پارچه برای ساخت و تولید انواع سایبان ها، چادر های مسافرتی، چادر ترانزیتی و غشا های سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع پارچه برزنتی به عنوان ارزان قیمت ترین و به صرفه ترین محصولات برزنتی شناخته خواهند شد. به همین علت برزنت های معرفی شده دارای تقاضا بسیار بالایی خواهند بود.

ویژگی این پارچه کاربردی

این نوع از پارچه های برزنتی دارای استقامت و دوام بسیار بالایی هستند و همانطور که اشاره شد با قیمت به صرفه ای عرضه خواهند شد. با توجه به آنکه برزنت های آهار خورده محبوب ترین نوع این پارچه شناخته می شوند، بنابراین جهت ارائه اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب به بررسی ویژگی های این محصول خواهیم پرداخت.

  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • ایستایی در برابر حرارت بالا
  • دارای خاصیت کشسانی فوق العاده
  • دوام و عمر مفید طولانی
  • مقاوم در برابر هوامل مخرب و فرسایشی

بهترین کاربری این پارچه

همانطور که در مطالب فوق نیز به آن اشاره شد، این پارچه در بسیاری از صنایع متنوع مورد استفاده و کاربری قرار می گیرد. با این حال یکی از بهترین کاربرد های این سازه استفاده در ساخت روکش کولر ها و کاور های محافظ آن خواهد بود.

همچنین برای ساخت سقف های موقت برای سول های کشاورزی و باغبانی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پارچه برزنت

پارچه برزنت 

نحوه تهیه برزنت آهار خورده

جهت تهیه این پارچه برزنت آهاری مقاوم می بایست به تولیدکنندگان و نمایندگان فروش معتبر آن ها مراجعه نمایید. همچنین توصیه می شود قبل از اقدام به خرید این سازه های کاربردی با نمایندگان فروش شرکت منتخب، تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی