همه چیز درباره پارچه برزنت فویل دار نسوز

پارچه برزنت فویل دار

بررسی ساختار پارچه برزنت فویل دار نسوز

پارچه برزنت فویل دار نسوز از نمونه های پر کاربری پارچه های صنعتی است که تحمل زیادی در برابر حرارت خواهد داشت. قابلیت تحمل حرارت این نوع پارچه ها تا میزان ۵۰۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.

ساختار پارچه های مذکور از ترکیب الیاف شیشه ای و فایبرگلاس تهیه می شود. البته برای ایجاد مقاومت بیشتر از لایه ای آلمینیوم بر روی سطح این پارچه های استفاده خواهد شد. علت تعبیه روکش آلمینیوم بر سطح این پارچه ها، عدم آسیب پذیری و محافظت از بافت پارچه نیز می باشد.

بنابریان می توان گفت: این پارچه ها در برخی از مواقع حساس قابلیت تحمل دما ۷۸۰ درجه سانتی گراد را خواهند داشت.

مشخصات پارچه مذکور

پارچه معرفی شده با توجه به ساختار بسیار منحصر به فرد و پیچیده ای که دارد دارای قابلیت های متنوعی می باشد. به علت استفاده از الیاف فایبرگلاس و ورق آلمینیوم این نوع پارچه ها را به عنوان پارچه های فایبرگلاس فویل دار شناخته خواهند شد.

این نوع پارچه ها در زمینه های صنعتی و نیمه صنعتی متعددی کاربرد خواهند داشت. طراحی خاص این سازه ها موجب شده است که در محیط های اسیدی بسیار کاربردی باشند.

کاربرد پارچه فایبرگلاس فویلدار

همانطور که اشاره شد، این پارچه ها توان مقاومت حرارتی بسیار بالایی خواهند داشت. بنابراین به عنوان عایق های مناسبی برای سیستم های تولید کننده گرما شناخته می شوند.

با توجه به ساختار منحصر به فرد این پارچه ها، صنعت گران زیادی تمایل به تهیه این پارچه ها برای استفاده در زمینه های زیر خواهند داشت.

  • مورد استفاده در صنایع ساختمانی
  • عایق پشتیبان برای قالب ها و کوره ها
  • مورد استفاده در تولید لباس ها و کفپوش های محافظ
  • عایق در حوزه جوشکاری و ریخته گری
  • مورد استفاده برای سازمان های آتش نشانی
  • درزگیر دریچه مشعل ها
  • مورد استفاده در صنعت کشتی سازی

خلاصه مطالب

پارچه برزنت فویل دار نسوز مقاوم ترین نوع برزنت موجود در کشور است. این پارچه ها علاوه بر کاربرد ها و مزیت های گسترده ای که دارد از تنوع بالایی در تولید نیز برخودار می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی