معرفی و بررسی مزایا پارچه برزنت آسفالتی

شهر چادر

درباره پارچه برزنت آسفالتی

 پارچه برزنت آسفالتی یکی از مقاوم ترین مستحکم ترین انواع پارچه های برزنتی به شمار می رود. با در نظر داشتن ساختار سنگین این نوع پارچه دور از انتظار نیست که جه کاربرد های حساس ترین مورد استفاده قرار گیرد.

در ساختار و تولید این نوع پارچه، از ماده جوت استفاده می شود، وجود این ماده در الیاف این پارچه موب افزایش مقاومت آن در برابر حرارت خواهد شد.

کاربرد پارچه برزنتی فوق

با در نظر داشتن ساختار این محصول، قابل توجه است که این نوع پارچه همچون سایر پارچه های برزنتی دارای خاصیت ضد آب یا رطوبت نخواهد بود، یا حداقل به نسبت سایر پارچه ها از خاصیت مقاومت در برابر آب و رطوبت برخورددار نمی باشند.

در مقابل با توجه به مقاومت بسیار بالا این پارچه در برابر حرارت بالا، این محصول مناسب برای کاربرد به عنوان روکش آسفالت و محافظ برخی از تجهیزات و وسایل حساس در برابر نفوذ عوامل مخرب خواهد بود.

ویژگی های این نوع پارچه

پارچه های برزنتی معرفی شده از ترکیب الیاف گیاهی جوت با الیاف گیاهی پنبه به دست می آید. الیاف جوت دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت می باشد، همچنین این نوع پارچه در برابر اشتعال و برخی از مواد آتش زا نیز مقاوم هستند.

البته ویژگی های این محصول مختص به موادر فوق نبوده دارای ویژگی های دیگری می باشد، که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

  • مقاوم در برابر نفوذ خورشید و اشعه های فرا بنفش
  • در صورت ترکیب با پلی استر دارنده خاصیت ضد آب
  • دارای خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری مناسب
  • مقاوم در برابر عوامل مخرب و پوسیدگی

خلاصه مطالب

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد، یکی از مستحکم ترین نوع برزنت ها پارچه برزنت آسفالتی می باشد. با در نظر داشتن مزایا این محصول می توان در زمینه های حساس آن را مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه اترس چادر با عرضه انواع پارچه های برزنتی و ارائه انواع خدمات پس از فروش یکی از تولیدکنندگان این محصولات محسوب می شود.

همچنین این فروشگاه جهت افزایش اطلاعات مخاطبان خود امکان دریافت مشاوره قبل از خرید توسط کارشناسان فروش را نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی