لباس برزنتی ضد حریق

برزنت ضد حریق

درباره لباس برزنتی ضد حریق

لباس برزنتی ضد حریق از نمونه محصولاتی است که به عنوان لباس های امدادی و مامورین آتش نشانی محسوب می شود. این پارچه های برزنتی می بایست بسیار سبک باشند به همین علت از بافت بسیار یزی برخوردار خواهند بود.

با توجه به کاربری حساسی که ای نوع پوشش های ایمنی برخوردار هستند، به گونه ای طراحی شده اند که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و افزایش حرارت داشته باشند.

ضرورت کیفیت لباس های برزنتی

همانطور که در مطالب قبل نیز به آن اشاره شد، اصلی ترین جزء تشکیل دهنده این پوشش ها برزنت خواهد بود. با در نظر داشتن مصرف حساس این لباس ها بسیار حائز اهمیت است که در بافت آن ها از مرغوب ترین نوع برزنت و الیاف مقاوم استفاده شود.

در واقع برای حفظ ایمنی کارکنان بسیار حائز اهمیت است که بهترین حالت ممکن این لباس ها تهیه گردند، زیرا کوچک ترین کاستی در این پوشش ها موجب به خطر افتادن جان پرسنل خواهد شد.

پارچه های کاربردی در ساخت لباس ایمنی

دور از انتظار نیست که در ساخت لباس های ایمنی از انواع متعدد پارچه های ارتقا یافته استفاده شود. بنابراین جهت پوشش دهی بیشتر و رفع نیاز متقاضیان از انواع پارچه های مقاوم زیر استفاده خواهد شد.

  • آرامید
  • پلی بنزیمیدازول
  • پنبه تقویت شده در برابر شعله
  • پارچه نایلونی روکش دار

خلاصه مطالب

همانطور که اشاره شد، لباس ضد حریق برزنتی از حساسیت کاربری بالایی برخوردار هستند. با توجه به تمامی مطالب مذکور و حساسیت کارآیی این نوع محافظ ها، توصیه می شود هت تهیه آن به فروشگاه ها یا تولید کنندگان معتبر مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی