مناسب ترین برزنت برای تولید روکش برزنتی استخر

عایق استخر

کاربرد روکش برزنتی استخر

چادرهای برزنتی: روکش برزنتی استخر جهت جلوگیری از آلوده شدن سطح آب و محافظت از ماهی ها و موجودات داخل استخر های پرورش ماهی استفاده خواهد شد.

پارچه های برزنتی دارای قابلیت تنفس هستند، به همین علت استفاده از این نوع پارچه های برای تولید روکش های استخر موجب تهویه مطلوب هوا نیز می باشد.

برزنت های کانتینری 500 گرمی

همچنین با استفاده از این نوع محصولات می توان مانع تبخیر شدن سطح آب و گرم نگهداشتن آب داخل استخر  شد.

ویژگی های پارچه برزنتی مناسب

مناسب ترین پارچه های برزنتی جهت تولید و طراحی روکش های استخری دارای ویژگی های مشترکی می باشند.

این برزنت ها در مقابل تابش اشعه های خورشید مقاومت بالایی داشته و از خاصیت کشسانی فوق العاده ای برخودار هستند.

این پارچه ها دارای دوام بسیاری می باشند، به گونه ای که در مقابل سایش و کشش بسیار مقاومت خواهند داشت، بنابراین طول عمر مفید آن ها بسیار زیاد خواهد بود.

معرفی مناسب ترین برزنت

بهترین نوع برزنت برای تولید این محصول، علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی های مذکور، می بایست از وزن بسیار ناچیزی برخوردار باشند.

همچنین برزنت های مناسب برای تولید روکش های معرفی شده از خاصیت آنتی باکتریال یا آنتی اکسیدان بهره مند هستند. البته ابعاد و اندازه این پارچه های، به گونه ای است که تمامی سطح استخر را پوشش خواهند داد. بنابراین مناسب ترین پارچه برزنتی که مناسب برای تولید این روکش ها می باشد، برزنت های ۲ لا ۳ لا خواهد بود.

انواع روکش های استخر

به کار بردن پارچه برزنتی برای ساخت این روکش ها، تجهیزاتی مرغوب و با کیفیت به همراه دوام بسیار در اختیار متقاضی قرار خواهد داد. در ادامه مطالب، با توجه به تقاضا و تنوع بسیار این روکش ها به برخی از انواع آن اشاره شده است.

  • روکش استخر خورشیدی
  • پوشش دهنده پنهان شونده
  • روکش مختص فصل زمستان
  • پوشش دهنده حرارتی
  • روکش قابل تنظیم و اتوماتیک

خلاصه مطالب

روکش برزنتی استخر یکی از انواع محصولات برزنتی است که از تقاضا و محبوبیت بسیاری برخودار است. با استفاده از این محصول به راحتی می توان آب استخر ها را ذخیره و صرفه جویی کرد.

بنابراین با در نظر داشتن کاربری این محصول توصیه می شود برای تهیه این محصولات برزنتی به فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید.

فروشگاه شهر چادر با تولید انواع پارچه های برزنتی و عرضه انواع محصولات مرتبط یکی از تولید کنندگان این حوزه شناخته می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس تلفنی